.

Sunday, November 22, 2009

BLOG....blog...BlOg...bLoG...

Hehe dah lm x menulis eh silap menaip kat blog nie...
Ada je halangan nyer chewah…
Apa ekk hlgn tu..
1. game fb
2. game mukabuku
3. game facebook
hahahaha…….

Okler ri ni aku nk citer psl PSM…
Proposal PSM dah pun slmt dihantar thx sgt2 pd my supervisor
Sape SV aku??
Tu kn tggu next post sbb pe..
Sbbnyer aku sdiri lom smpt nk beramah mesra ngn SV PSM aku nie hehe

Ok..then nk citer psl…
Psl ape ye lupa plk..
Td aku ingat skrg dah lupe hmm….
Ha psl carry mark subjek yg aku amik sem nie..
Sume carry mark dah kuar...
Emm nk ckp pun x tau nk ckp cmne..
Mood = neutral…

Ok citer last plk…
Tggl beberapa hari jer lg kita akan myambut
Hari Raya Aidiladha
So dgn kesempatan ini…
Aku ingin mgucapkan kepada sume umat islam di seluruh Negara
(ada ke smpai 1 dunia bc blog aku?? Confirm xde pnya)
Sbb ape?? Sbb aku ckp bahasa melayu
Diorg fhm ke hahaha…
Eh jauh plk peginyer…

okler so...Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha



0 kesan degil: