.

Wednesday, December 30, 2009

Belog..belog..oh belog..

Hehe apa kabo semua? X lm lg thn baru akn mjelang..tggl 2 ri jer lg..so belog ini pun akan mgalami perubahan drastic chewah..

1.kata ganti nm aku akan ditukarkan kepada SAYA.... sj jer tu, nmpk mcm sopan la sket kut hehe…
2.sy akan mbuat banner sdiri…amende banner tu?? Btl ke banner nm mende tu?? Pendek kata gmbr kat atas nie la…msh dlm proses mendesign lg…lom siap huhu…InsyaAllah akan cuba disiapkan sblm tarikh 01.01.2010 bersamaan 15 Muharram 1431H….
3.sy akan selalu menghapdet belog ini…nntikan…..
4.plg penting sy akan cb mdptkan follower utk belog ini..so xde la sunyi dr komen2 kn..heh2

Sekian dulu utk kali nie….adios…

0 kesan degil: