.

Wednesday, January 13, 2010

7 Jam 30 Minit

HAhaha..setakat ini tulah catatan rekod ms plg lm sy (mbaca novel) tnpa henti tau...start dr kul 12mlm-7.30pg (adalah benti jap)...dan novel yg dimaksudkan alah di bwh nie...tarraaa...



Dr kulit luar novel nie...sbnrnyer susah nk mgambarkan cerita dlm novel nie..tp sy just bc jer..dah bc br tau, sinopsis dia lebih krg gini la...

DIda Qistina (Heroin Novel nie) mpunyai bdn yg montel kira2 dlm 90kg > la klu x silap..pastu ayah Dida Qistina Hj. Alias nie plk nk mjodohkan anaknyer nie ngn Ziqree anak kwn ayah si Dida nie la yg kecewa sbb pts tunang, pth hati ler terluka sume ada..Ziqree nie plk kira dah anti-pompuan la, disebabkan Hj. Alias ni mmg t'ingin sgt nk Ziqree jd menantu dia..so Ziqree pun bsetuju...tp sblm dia menerima Dida Qistina nie..Dida Qistina kn melalui ujian2...so tjadilah kontrak antara DIda Qistina & Ziqree...pd Ziqree kontrak tu adalah utk mguji sejauh mn DIda Qistina blh bthn..klu slh 1 syarat dlm kontrak tu tidak dipatuhi so secara automatiknyer, kontrak tbatal & Ziqree tidak akan bkahwin dgn Dida...Hj. Alias plk ckp kat Dida kontrak tu dibuat utk melangsaikan hutang lama antara dia ngn ayah Ziqree..Dida plk setuju nk patuhi sume syarat dlm kontrak tu..dimana DIda perlu duduk kat umah Ziqree selama 2thn tnpa gaji & jaga umh ZIqree..pastu ada la lg syarat2 lain...

utk tahu lebih lanjut bc la novel nie mls dah nk taip pjg2 hehe...

Sbg kesimpulannyer citer nie blh thn best jugak la...sonok sgt, hepi ending wpun byk dugaannyer...





2 kesan degil:

khaizura said...

hahaha...citer ni x bestttttttttt!!!!!!!!..sampai tertido i bace tau.. hahahha

Ces't La Vie said...

aik..i rs best u rs x best plk..
citarasa kita mmg bbeza chewah...