.

Friday, March 19, 2010

cepat follow aku sblm aku lari laju....

amende tajuk cmtu tu? sbb mende yg dgn tajuk tu la hilang adik upin yg suke ckp assalamualikum atook...xpelah, nnti klu jmpa lg aku letak balik assalamaulaikum atok tu..hehe..br je lps mkn, skrg dah kenyang...mmg pelik hidup nie..mkn je kenyang...kenyang je mkn...ape ntah aku mgarut2 smbil mmarut kelapa nie...haha tipu je tu...

okler rsnye dah lm sgt aku x mgetuk2 keyboard nie..utk post entry kat sini...tu sume adalah disebabkan oleh kekangan waktu yang tjadi pd mggu2 sblmnye..dan utk mggu2 berikutnya aku akan jd lebih...lebih...lebih bz lg...psm...present...projek..midter...kuiz..labtest...and x lm lps tu final...

oh dah hujan plk skrg nie..Alhamdulillah sume yg Allah kurniakan adalah 1 rahmat. sejuk plk suasana nie yg wat aku rs nk jd sleeping beauty nie...xpe2...jap lg ehh...skrg aku nk citer ape2 pkara yg blaku dispanjang mggu yg bz nk pengsan nie...

mcm aku ckp td..disebabkan kekangan waktu aku tpksa mhadkan relation aku ngn blog & dunia internet nie..smpaikan aku t'query bila la aku ada ms utk mgutuskan data2 serta metadata melalui trigger, aku sedar byk procedure yg msti aku pthi dlm dunia pbloggingan...lg sekali aku mgarut ntah hape2..

isnin ri tu re-labtest tlh diadakan..& mlg sekali bg aku..sbb mggu sblmnye byk yg aku dpt buat..tp time ri isnin tu byk yg aku x dpt nk buat..sedih sgt..lg sedih sbb aku hangin mmg x adil, dorg2 yg dah amik lab test tu leh repeat blk klu markah <100..mn size="1">p/s : aku x tau la knp ada jgk manusia yg perangai hampeh dlm dunia nie...adoyai...


1 kesan degil:

khaizura said...

kehkeh...suke..suke..dpt mkn kek td... hahah