.

Wednesday, March 24, 2010

hadoyai...

hadoyai..aku sakit pewooooot...psm x bgerak..cmne nk gerak klu tetiba pms plk :p
aku nk citer apa jd isnin td...tetiba je aku t'pk knp begitu? n knp begini? sbb apa aku pk begini? sbb nya aku rs **** tu ckp x serupa bikin... awal sem kt lain skrg kt lain plk...yg peliknye knp dorg leh wat hbt2? pdhal dia x mintak pun shebat tu...krn kehebatan org2 yg tunjuk hbt pg tu..maka org yg nmpk x hbt ptg tu btmbh2 la x hbt..huhu. cmne nk jd hbt ni ya??

wohoo psm, jadual presentation dh kuar..psm kn bgerak..plz..plz..plz....kn usaha lebih byk..err sblm ni aku ada b'usaha ke?? kuang..kuang..kuang....nk kt aku asyik sgt pk ms dpn xde plk..ms kini..pun mcm xde..aku sk pk ms yg dh lps kut..apa daa..x senonohnye perangai..so aku kn berubah & bgerak...ms dh tlalu singkat ni...

ptg smlm..smlm la kn, sbb ri ni dh ri lain dh...ada sessi photography..aku gagahkn la jgk diri ni memenuhi undangan..wpun aku rs mcm nk pgsn dh...dgn keadaan aku yg x sht pastu...sakit plk, sakit yg sm aku alami ms photo shoot sblm ni -sbb tu aku x g dulu-..memandangkan ni sem t'akhir aku kat utem (insyaAllah jika semuanya bjln spt yg dirancangkan)...so aku pegi la..dgn hrpn dorg sume leh tgk muke aku bile rindu kat aku..rindu ke??? ntahla..rinduilah aku klu sudi..ceh ayat pasrah plk...

okler sakit sgt ni..nk tido la dulu...memengsankn diri buat yg kesekian kalinya...adios...


0 kesan degil: