.

Monday, March 08, 2010

Sume slh aku....

wah..wah...wah...rajinnyer aku hapdet blog nie..smpai leh dikatakan setiap mlm..nie apa plk citer aku nk taip nie...
huhu dlm beberapa jam je lg aku ada labtest advance database...& mslhnye aku br nk install oracle..giler ke ape..mmg giler sbb giler tu la...aku gagal dlm p'installan oracle tu..nth hape ntah x jmpa listener plk..tu sume slh aku sbb suke tangguh2 keje...
so aku b'azam x nk tangguh2 keje dah..lps nie aku kn struggle utk wat PSM, utk wat biz plan...n sume2 projek utk subjek lain..x lm pun lg 1 bulan je..HAH!!! 1 bulan giler btl kn kejar laju2 nie..nk kn siapkan sume dlm ms 1 bln...bkn thp lari laju lg nie..thp pecut la agaknya...
xpe2...lpskn labtest dulu..mintak2 la dpt wat 2 jam je tu..open book ke?? aku nk open google sekali leh x??muahaha...adoyai..tido dulu rehat jap..kul 7 kn naik bas...lalalala...hepi nie..hepi sbb pe ntah....


0 kesan degil: