.

Saturday, March 13, 2010

Tension giler...

Hish tensen giler aku rs mcm nk bakar je pangsapuri...
huhu org lain yg wat aku tensen mende lain plk yg kena...
nyampah tul aku ngn warga myanmar tu td...harap muke je cun..tp cun aku lg la..
aku nk g isi air gn tong kat bwh tu...lps lik mkn td..
pastu ada la 2 org minah myanmar nie...
dah la nk isi byk botol aku rs ada dlm 3 botol kut...
dah tau wit 20 sen tu x nk msk..paksa2 jgk la...
lps tu dah tsangkut plk..ada dekat 3 kali jgk la diorg ulang tayang mende yg sm..
pastu siap jolok ngn ranting pokok tempat msk wit syiling tu...
hadoyai...ari dah la nk hujan...aku nk cpt...
kang aku speaking dorg x fhm plk..
so aku pun mgambil keputusan drastik dgn memijak anak2 tgga utk pulang ke umah abis citer...
pastu aku smbg plk tgk citer cinta tikar sejadah...
PSM x wat lg projek advance database x wat lg..
mau aku balun 2 ri x tido lgsg wat sume tu...
sape soh ada ms cari pasal plk...


2 kesan degil:

centado said...

suruh myanmar tu balek myanmar
:)

Ces't La Vie said...

cmne nk soh sy x pandai bbhasa myanmar kihkihkih...