.

Sunday, March 21, 2010

uuh sy tension smpai demam...

huhu...start dr smlm batuk2...so tido awl dari hari2 sblmnye..klu x smpai pg la mgadap PSM tu...
dan keputusannye hari nie sy DEMAM uwaa...xpelah sume tu dr Tuhan untuk mguji sejauh mana aku tabah mhadapi sume nie..ketika aku byk keje nk buat...oracle form lom siap lg...huhu...
sbb demam nie aktiviti aku ri nie adalah tido...pastu bgn solat..then tido blk..solat lg..tido lg...smpai la time nie aku x tido lg sbb konon2 nk wat psm tp still x bjaya lg ape yg aku nk wat pun aku pening ye la..x sihat nie sume mende rs mcm x betul je...
uhh tidak...aku pening, batuk, selsema, bdn pns..kaki sejuk..kepala pun pns...dah jd mcm haiwan 2 alam plk...xpelah doakan aku cpt sihat ye...aku nk wat psm..n keje2 lain yg blambak2 tu...


0 kesan degil: