.

Sunday, April 04, 2010

:(

huk..huk..huk...batok..batok..dan batok....penat sungguh batuk nie..tp sblm tu nk citer aku lom tido dr smlm...sbb x tido lg aku telan la ubat batuk...supaya aku leh tido..tp aku ttp x dpt nk tido pun...dh kebal sgt agaknye smpai ubt yg wat mgantuk tu pun x mampu buat aku mgantuk...ke aku sakit sbb air kat umh x bersih...ntah knp air paip kat umh ni kuning2 plk...mcm bkarat..arggghhh aku x larat nk pk psl air..skrg aku pk..cmne nk melepasi hari isnin yg plg aku x suke tu...dan jgk cmne aku nk melepasi PSM dgn jayanyer huhu...lg smggu je nie...aku dh mati akal ni mcm2 kn pk...16hb dh final plk...nk lik kg pun x sempat...kangen sm mama...kangen sm papa..kangen sm adik...uwaaaaaaaa :(

psssst : aku tgh download citer pengintipku...tp knp part 2 nie mcm x leh jer...


0 kesan degil: