.

Wednesday, July 21, 2010

Awatnye TV3


hmm...tbantut niat aku nk tgk citer Laila Asyikin kat TV3 tu..huhu...tetiba plk kuar error nie


..................................................................................................................................

The web site doesn't contain any content. Sign in to CMS Desk and edit the content.

..................................................................................................................................


dorg nie x peka ke ape ye?? selalu sgt citer lmbt upload..tp tv9 lg la...kdg2 ada link citer tu..tp citer tu x dpt nk tgk pun asyik buffer je..mende nth..huhu...

okler aku citer la sket psl gmbr kat atas tu..skrg aku tgh giler dgn game social city..tp x la giler sgt pun..just main suke2 je..yg aku bulatkan kat bwh tu..sj aku nk inform yg skrg nie aku gn beruk je...streamyx tn.umh xmo psg (mcm la aku ada tnya dia nk psg ke x hehe)....

nota tapak kaki : umh sewa aku ada astro oii...tp aku mls plk nk tgk tv...apa daa...so ada astro ke xde ke sm je bg aku...


0 kesan degil: