.

Monday, July 19, 2010

Dunia Baru Reunion

wah ri nie sungguh aktif aku berblog, lom lg blog walking, lom lg komen2 kat blog org...chewah konon tgh cari peminat la nie wekkk....

ni aku nk citer psl Dunia Baru Reunion...klu korg pernah tgk korg tau la..klu korg x pernah tgk maknanye korg x tau la tu..ok ape2 pun aku bgtau ye...citer nie hnya boleh ditengok kat GUA...ekk kat gua kat umh x leh la tgk ye....muahaha...x yah la aku mperbodoh2kan korg yg belum tentu pndai mcm aku... aiyoo perasan pandai plk...mstilah aku pndai klu x msti aku x msk unibesiti kn??? dah la mls nk mbebel pjg2...korg jus g kat www.gua.com.my pastu korg tgk la kat situ...mls aku nk citer dah, mmg kelakar, 1 episod kira2 dlm 5-8min klu x silap....hey gadis bujang..hey gadis bujang...hey gadis bujang..hey gadis bujang....hey gadis bujang..hey gadis bujang...hey gadis bujang..hey gadis bujang....


0 kesan degil: