.

Wednesday, July 07, 2010

Testing2 123....

Ok entry nie aku nk bgtau bhwa aku dah wat Label2 utksume entry aku kat blog nie..kat sini aku senaraikan sume label tersebut ok...

Apa2 Jelah
label nie adalah utk citer selain label2 lain yg kat bwh nie..kat label ape2 jelah nie jgk adalah tmpt di mn aku nk merepek2...

Citer
Label nie utk sume jenis program kat TV terutamanyer drama2 la & jgk novel2 tempatan aku mskkn dlm label Citer

Doa
Nama label pun doa dah konfem2 la doa...n ada ms nnti aku mskkn sume jenis doa yg ptt kita sbg umat islam amalkan, tunggu ya...

Gallery
Label yg nie plk..sume jenis entry yg bkaitan dgn gmbr...sm ada gmbr lawak ke, sedih ke, pelik ke, cun ke..pendek kata selagi mende tu boleh dikategorikan sbg gmbr aku akan mskkn di dlm label Gallery *esp : email yg org forward pd aku

Hati Berapi
label nie utk aku meluahkan rs geram, rs sakit hati, rs tbakar n segala rs yg mbuatkan hati, jantung, pankreas, hempedu n segala nyer meletup dgn dahsyat.

Info
Segala jenis ilmu pgetahuan, fakta, n mende2 yg bfaedah akan dicurahkan di sini. *sama jugak tmasuk email yg org forward pd aku

Jiwa Kacau
Jiwa kacau nie sbnrnyer lebih mjerumuskan aku ke kancah hati berapi..tp utk jiwa kacau nie aku khas kan bila ada mslh yg mbuatkan jiwa aku kacau n lom lg thp hati berapi.

Jln2
Dah nm pun jln2..jom kita jln2

Katakanlah
Nie plk klu aku wat sajak ke, syair ke, pantun ke..aku letak je kat sini...

Lagu & Lirik
Sbnrnyer label nie sm jer..t'asing2 plk...


Memory Terindah
Segala jenis memori yg pasti t'indah je akan aku tampalkan kat sini...

Nama
Sume yg bkaitan dgn nama...

Padan Muka
ape2 la yg leh wat aku mgeluarkan kata2 PADAN MUKE KO!

Sad Story
Klu bkn memori yg indah pastinyer sesuatu yg sedih so di sini la aku mcurahkan rs sedih tu...

Twins
Sume psl kembar...aku nk sgt dpt baby kembar :)

0 kesan degil: