.

Monday, August 09, 2010

Berjalan x hengat rumah...

Pada 8.8.2010, aku bjln2 x hengat erti letih...giler btl bjln dr ptg bw ke mlm...mn aku g?? ok kita tgk VT ini :p ...tgk gmbr daaa....

aku g PC SHOW...smpat plk aku rembat beruk sekor.. rege beruk nie RM130...iye2 je dia ckp amik yg putih la smart sket...bile dah lik nie lebih tpt lg skrg nie la..rs nyesal plk aku amiik putih..hitam la menawan, hitam tu perilis..huhu, klu la aku bfikir lebih rasional ms tu..ye la dah sah2 beruk kale hitam..yg aku amik putih tu knp ntah hmm.....lg 1 yg hangin tu ckp leh gn kul 10mlm, tggu2 x leh pun...cis!!


beg nie aku suke la..tp aku mn ada laptop huhu

lik dr PC SHOW tu g solat maghrib jap..then g tgk member men futsal...sedih jugak klh teruk..tp x la teruk sgt kot...8-12 klu x silap aku la...lupa plk...lps tu g mam mee grg kat restoran vangge...giler pedas mee grg yg aku mintak tu...dah ckp XMO PEDAS!!! aku rs mgkin dia sengal2 badan kut...tu yg x dgr wpun dah ckp smpai wat ulangan 2x lg...adoi pds bkn sebarang pds...tu namanyer PADAS = PAnas + peDAS.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
akhirnye beruk aku dpt digunakan pd ptg 9.8.2010 bsamaan 28 Syaaban 1431 H

nk tgk beruk aku yg org tu kate smart tu x?? scroll ke bwh smpai jmpa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hehe sori beruk sy xmo bgmbr lg wat ms skrg nie





0 kesan degil: