.

Saturday, August 28, 2010

Blogwalking Award

Aku pun nk award jgk..aku tfikir n msh lg bfikir..cmne org2 kat blog nie leh dpt award ye? aku pun nk award jugak..sudi2kan lah bg award kat aku ye...


tgh jln2 td, aku benti jap kat blog nie Afiq Din dia bmurah hati nk bg award kat sape2 yg nk..ok aku amik 1 yer..time kasih la byk2...ler kn jwb kaji selidik ekk...okler aku jwb...

soklannyer :

1.apa yg bermain d fikiran skg nie? - skrg nie aku tgh pk aku nk mam sahur ape ye? kompius2...dah kul 4.48 nie

2.apakah nama samaran aku? - nm samaran yg plg glemer dah tentu2 Ces't La Vie :) suke btl aku ngn nm nie...

3.berikan 3 org yg anda syg.. - i.mstilah mak, abah & adik beradik aku ii.org yg aku syg iii.org yg syg aku..

4.panggilan tuk si dia - :)

5.hadiah yg u all impikan dri seseorang yg istimewa - byk yg aku nk...plg penting aku nk segala impian aku jd kenyataan dgn bantuan si dia.

6.blog mne yg anda suke visit - blog aku sdiri...muahaha :p

7.tagkan 15 blogger mia, shiori, amyza, shukjessa, Mdm. Tale, munira azme, dhia, aira, bardboo, ica, ershad, ikiqzana, cajiey, munna dan nur_ eimi

Ok klu ada nm yg aku x tag tu nk jgk award nie..amik jelah...sbb aku sdiri pun x tau sape tuan yg bg award nie sbnrnyer...sharing is caring kn :)


0 kesan degil: