.

Sunday, August 29, 2010

Buke Pose Di Anderson

Ok nie plk citer psl buke pose pada 22hb ri tu..ish dah smggu dah upenyer..cmne nk wat xde ms nk menaip2 nie..I bz la ceh2...


aku g bk pose kat Anderson, sblm nie pun aku pernah g jgk kat sini, klu x pcaya korg klik SINI..aku stil order mende yg sm cume nasi je la lain sket..hehe

nie nm nyer garlic nan - bread stuffed with onions

Plain White Rice = RM1.00

butter nan

Palaak Paneer - Spinach cooked with cottage cheese (klu x slh la)

Plain Briyani = RM3.00

Tandoori Chicken = RM6.00
Marinated with exotic herbs, spices & yogurts grilled in the tandoor



pastu g mam eskem mekdi yg baru perisa lime..dah la aku suke kale2 hijau nie..tgk rupe eskem nie walla cun nyer...suke btl aku....sape2 yg lom prnh rs tu..ape lg g la serbu mekdi g rs sdiri sdp ke x eskem nie...skrg nie pun ada promosi double GCB...hbt tu...



0 kesan degil: