.

Thursday, August 12, 2010

Epilog Syurga Cinta lagi...

adoi penat2 aku mgumpat kat sini hlg plk..kemana nth peginyer sume yg aku taip sblm nie...nmpknyer kn la aku taip lagi sekali tensen2..pelik pun ada...aku dah taip punyala byk td abis sume hlg dlm sekelip mata...so aku mls dah nk taip pjg2 aku akan ringkaskan je ape yg aku dah taip sblm nie kat post kali nie....

aku taip sblm nie aku bgtau yg aku bkn nk ulas psl citer epilog syurga cinta nie..tp aku nk ckp psl para pelakon yg ada dlm citer nie....dlm ms yg sm aku tgh layan citer Adnan Sempit The Series ada la sorg dua tiga org pelakon dlm citer Adnan Sempit nie ada jgk dlm citer Epilog Syurga Cinta nie...smpaikan aku kompius kdg2...

bcerita psl citer ESC nie aku lgsg xde feel dgn citer nie..ramai pelakon dlm citer nie kiranye gagal mbawakan watak msg2..dah la blakon mcm kayu balak..tau la klu aku blakon lg la xde sape nk tgk sbb aku lgsg x reti blakon pun...ada la sorg 2 yg dpt mbawakan watak dorg dgn sempurna...aku pun sbnrnyer tgk citer nie bkn sbb ape..aku just nk tgk adik mia yg comel tu jer..yg lain2 tu bkn aku nk tgk sgt pun...tp aku rs dlm citer Adamaya adik amani nie lebih myerlah suke sgt lakonan dia dlm citer tu...

dah sudah2 aku nk citer psl si fida nie jer..knp ngn dia? ok nk kata aku suke kat dia x la jgk...nk kata benci pun ntahla susah plk nk ckp...ms ptandingan Pencarian Bintang Pantene (x ingat la nm nyer) suatu ketika dulu aku suke sgt kat fida nie..yelah dah la cantik, lemah lembut, sopan santun..suke sgt la...tp bila dia dah mng n jd artis aku dh myampah plk kat dia nie..artis mmg mcm tu suke bmuka2...klu org lain diumpamakan talam 2 muka nie kiranyer talam yg dh x tkira berapa mukanyer la...

byk artis kat mesia nie kuar tv je pakai tdg..sblm2 tu mn ada pakai tudung..tp syukur la klu dorg pakai tudung sbb nk ikut perintah Allah ye x...mcm Heliza tu dulu sblm msk AF mn ada pakai tdg...x tau la plk sejak biler dia pakai tudung kan...sm jgk mcm wawa...sape wawa? wawa tu adalah waheeda wassini dia pun sblm jd artis x pakai tdg jgk..dgr citer lps jd isteri Akhil Hayy dah bjubah plk..bgs la tu... [ WAHEEDA BERJUBAH ]

ok2 cukup smbg lik citer psl FIDA nie..wpun cantik muke cam ct, gaya ckp cam ct, suara cam ct sume2 cam ct...pendek kata klon ct la...potostat bwarna..klu hitam putih tu x sm la kan..hehe...ok aku bgtau knp aku suke pastu x suke plk..nie sbb dia korg bc la sdiri

Fida Nafi Cuba Tipu Masyarakat


Apabila juara pertandingan Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007, Rafidah Hj Ibrahim atau Fida mengakui baru-baru ini bahawa dia sebenarnya saudara pangkat sepupu kepada penyanyi tersohor, Dato' Siti Nurhaliza Tarudin, ramai peminat terkejut dan menganggap mereka telah tertipu selama ini.


Bagaimanapun, bagi menjelaskan keadaan sebenar, Fida yang dihubungi murai.com.my menjelaskan kenapa baru sekarang dia mengakui ada pertalian dengan penyanyi terkenal itu.


"Fida rasa dah sampai masa Fida jelaskan semuanya. Pertama sekali Fida sendiri tidak menyangka bahawa kami rupa-rupanya ada pertalian saudara. Ini kerana arwah Pakcik Taruddin (ayah Dato' Siti) ada hubungan saudara dengan ibu Fida (Hajah Norimah Derani) tapi mereka sudah lama renggang daripada keluarga gara-gara bertugas dulu.


"Bukan itu saja, ada seorang makcik Fida juga berkahwin dengan pakcik Dato' Siti. Namun semua persaudaraan ini tidak pernah pun Fida bincang dengan Dato' Siti. Kebetulan ketika pertandingan anjuran Pantene itu, Fida telah memakai tudung menyebabkan Dato' Siti tidak perasankan Fida walaupun Fida pernah berjumpa beliau sebagai peminat ketika tidak bertudung dulu.


"Selama ini Fida tidak pernah mendedahkan hal ini - sama ada mengiya atau menafikannya. Orang juga tidak pernah bertanya Fida hal ini.


"Bagi Fida, segala kemenangan Fida dalam pertandingan itu dulu bukannya pilihan Dato' Siti secara 100 peratus. Ia bergantung kepada keputusan penganjur dan undian SMS. Kalau Fida nak tumpang populariti Dato' Siti, dari awal-awal lagi Fida dah cakap Fida saudara pangkat sepupu kepada Dato' Siti.


"Fida harap pengakuan ini menjawab segala tuduhan yang mengatakan semua ini ada pakatan atau konspirasi. Alhamdulillah, selepas pertandingan itu, barulah Fida ceritakan kepada saudara-mara Dato Siti tentang hal sebenar dan kami semakin akrab.


"Sekarang, Fida juga semakin rapat dengan Ali dan Kak Rozie," jelasnya.

...................................................................................

Ha cmne??? dah bc...aku tensen koz ms ptndingan tu ada wartawan yg tnya muke iras2 ct, suara gaya n sume2 la mcm ct ada ape ptalian ngn ct ke? dia leh jwb dia xde kn mgena pun ngn ct..n ct pun dia x pernah jmpa...ms ptndingan nie la fes time dia jmpa ct...tetiba plk kuar statement sy mmg ada ptalian ngn ct...ape cer nie?? ahh dunia artis mmg byk PEMBOHONGAN...menci2....

aku amik artikel tu kat sini...klu korg x pcaya...--> Klik Sini




0 kesan degil: