.

Tuesday, August 10, 2010

Mkn2 di Pizza Hut

Muahaha...byk plk edisi jln2 cari mkn ye..ada aku kesah?? nie kn blog aku, suke hati aku la..so lps nie ape2 je yg blaku pd aku, aku akan bgtau kat blog janji mende tu x mjatuhkan maruah & reputasi aku sbg seorg blogger & seorg insan yg comel (sape lg nk puji kita klu kita x puji diri sdiri kn..keh2) sblm aku g Pizza sempat plk aku myinggahkan diri mbeli Limau Bali...wah best tol...sonok tgk byk buah2an nie..tp sbb aku nk beli Limau Bali je..so aku g kat tmpt jual limau bali...



Then g la pizza amik Pizza Super Supreme..tp lg best mam Chic Supreme..sbb selalu mam chic supreme kot..tu yg rs pizza lain mcm x best hehe...




lps mam pizza g singgah giant plk...tkejut aku, giler byk kuih2 raya, pose pun lom kuih raya dah blambak2 ish2...

itu jelah edisi jln2 cari mkn kali ini, btemu lg lain entry ok..tata


0 kesan degil: