.

Sunday, August 01, 2010

Peduli Hape Aku!

Dh msk bulan Ogos dah nie...tp yg penting skrg nie aku bkn nk citer psl bulan ogos nie..tp aku nk mbebel nie...dah bp tahun agaknyer aku mbebel kat blog nie ye? & dh bp byk agaknye aku mbebel...klu suke korg bc la x suke x yah bc ignore je blog nie...jd silent follower pun xpe...ada aku kesah.

btl la kn..mgenali seseorg leh wat kita hepi, nangis, sedih, mrh, myampah, tension, suke, duka & mcm2 lg la...sume tu akn mbawa kita mgenali pelbagai rencah dlm kehidupan nie...krn seseorg kita leh sedih & menangis smpai bhari2...mgkin btahun2 lamanyer...krn seseorg jgk kita leh hepi & ketawa tnpa henti2 smpai msk hospital bahagia...krn seseorg jgk leh wat kita tension setiap ri & setiap saat..smpaikan kita rs myampah dan mcm nmpk kecik je dia depan mata kita..nmpk je dia kat dlm hati kita leh trs ada gunung berapi...hebatnye seseorg yg kita kenali dlm hidup ini.

Kerana org2 yg kita kenali dlm hidup ini lah yg akan mjadikan kita lebih matang dlm mcorakkan pejalanan ms hadapan kita...tp ape yg aku nk citer nie adalah ttg seseorg yg bile jmpa aku jer nk gadoh...knp?? ahh tetiba plk aku sakit hati...ada aku kesah? PEDULI HAPE AKU!!!!


0 kesan degil: