.

Tuesday, August 24, 2010

SyurgaMu Ramadan




Ok kali nie aku nk bcerita pasal citer kat sblh nie...SyurgaMu Ramadan tgk fes time sedih plk..myayat hati..x sangka ada jgk citer melayu yg mampu wat aku mgalirkan air mata...aku sedih ms along tu ckp kat adik dia..klu mak balik, klu x lik cmne? huhu..

Ok citer nie ada 15 Episod..episod ptama pada 10 Ogos ri tu...kul 10.30mlm tau bkn kul 10.30pg...wpun ramai pelakon yg aku x bp suke sgt..tp jln citer ok..so aku layankan jelah...skrg nie episod bp pun aku x tau hehe..men tgk aje...

Tgh aku cari lagu tema kat you tube aku tjumpa plk video nie lagu yg sm tapi pyanyinyer pompuan..sape pun aku x knl..korg layan jelah ye...Oh ya utk versi lelaki pun aku ada letak kat sini jugak jgn risau..so ape lagi layan je mn yg korg suke...hehe...Kat bawah nie jugak aku sertakan sekali lirik lagu nie...






Akan Ku Jumpa

Ku mengatur langkahku

Berjalan tanpa bayang-bayangMu

Langit dan bumi setia menemaniku

Matahari menyinar tak pernah berpihak padaku

Ku kepanasan tanpa perlindunganMu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti

Hadir diriMu dalam hidupku ini

Rasa kecewa ada bila kaki penat berlari

Namun yakinku Kau kan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti

Langkahku mencari cinta

Yang ku tahu hanya untuk diriku

Kan ku terus cari sampai hujung dunia

Kerna ku tahu akan ku jumpa diriMu

Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu

Ku lihat semua gembira

Bila mengenali erti cinta

Senyuman ku beri hanya duka

Bila ingin teman untuk berbicara

Cinta jangan sembunyi

Mataku kabur mencari

Hadirlah dalam hidupku ini

Cinta jangan engkau pergi bila langkahku cuba

Untuk mengejar diriMu







p/s : Hebat btl plakon2 cilik dia..dorg la yg byk wat aku mgalirkan air mata..huhu

0 kesan degil: