.

Saturday, September 04, 2010

Apa nak jadi?

Adoi..x larat aku nk menaip..kekurangan tenaga plk rasanyer skrg nie..sbb ape krg tenaga??sbb jauh bjln2 g soping ri nie..memula g Sogo..pastu singgah jap KWSP..pastu g PKNS Shah Alam..sempat jgk myinggahkan diri ke SACC...

lps tu balik...sekalinyer makcik xde kat umh plk..so kn la ku tunggu selama lebih krg 1 Jam..nasib baik la umh makcik aku nie ada taman pmainan..n ada tempat duduk..leh la aku landing kjp kat situ...

Oleh sbb aku dok situ la maka mcm2 aku pk..mcm2 aku nmpk..& sbb mcm2 aku pk n mcm2 aku nmpk tu la yg myebabkan aku nk menaip entry baru nie...ingin tau ape yg myebabkan mata aku sakit di situ...n jgk rs nk kata marah bkn marah tp lebih kpd rasa ttnya2...nnti aku bgtau ya...skrg nk rehat la very tired loooo....


0 kesan degil: