.

Friday, September 24, 2010

Digi iPhone 4 Me

Aku nak menang Digi iPhone 4...oleh kerana aku bangga menjadi rakyat Malaysia jadi aku akan menggunakan bahasa melayu :)



Syaratnya adalah mesti menyelesaikan semua tugasan yang ada, semuanya ada 4 tugasan.

Tugasan untuk Hari Pertama (24 September 2010) :
1. Buat 1 post dengan tajuk Digi iPhone 4 Me.
2. Beri sebab kenapa anda mahu iPhone 4 dari Digi ini. Di bawah adalah sebab mengapa aku mahukan Digi iPhone...
  • iPhone 4 menggunakan material kaca dan juga sebahagian aluminium, jadi design baru ini lebih elegen dan semestinya lebih bergaya.
  • Revolusi lebih baik. :)
  • Bateri tahan lama, kamera dengan paparan gambar lebih menarik.
  • Dan dengar cerita "memory card" untuk iPhone ini ialah 64GB. Boleh tangkap gambar banyak-banyak, masuk lagu banyak-banyak...semuanya banyak yey :)

pendek kata aku nak handphone yang hebat menggantikan handphone aku NOKIA 6120 CLASSSIC yang rosak sebab kena air hujan huhu...


kalau nak cerita memang banyak kelebihannya, kalau dapat memiliki memang bertambah-tambah lagi la kelebihan tu hehe :) Memiliki iPhone 1 kebanggaan. Bersama Digi 1 Kesempurnaan.
3. Aku pilih badge yang ini



cantik kan badge ini...harap-harap boleh menang seterusnya memiliki iPhone dari Digi ini :)

aku dah hantar penyertaan aku, ini dia gambar pengesahan.

0 kesan degil: