.

Saturday, September 25, 2010

Magika Part II

Sebelum ini aku ada post mengenai filem muzikal Magika kan, ok kali ini aku post lagi sebabnya aku baru je balik dari menonton cerita Magika kat pawagam tadi. Dari mula sampailah habis korang semua akan dihiburkan dengan pelbagai lagu dalam filem magika ini, antaranya ialah :

OST Magika ~ KRU - Kita Bersaudara.mp3



Diana Danielle Feat Mawi - Penyembuh Rindu ( OST MAGIKA ).mp3





Mp3 Download M.Nasir, Mawi, Diana Danielle & Fimie Don – Naga Tasik Chini

p/s : tension btl td...mamat n minah kat blkg seat yg aku dok tu asyik bising2 je...dia ingat dia byr tiket utk wat bising dlm tu agaknyer..x reti dok diam, bila kuar mawi je..ckp MAWI!!! bila kuar M.Nasir..M.NASIR!!!! dia ingat diorg je yg tau kot...

2 kesan degil:

asiah said...

agak2 berbaloi x kua duit tgk cite ni?

Ces't La Vie said...

@asiah berbaloi la jugak,citer nie dorg himpunkan ramai pelakon popular, pastu ada cgi lg...klu budak2 tengok nie mau melompat2 sbb byk lagu dlm citer nie, lagu tu mcm dialog/skrip la yang disampaikan dlm bentuk nyanyian...