.

Thursday, September 02, 2010

Qasih Bunian

Haish sejak bila la plk aku suke ngn dunia bunian nie...jwpnnyer ialah sejak aku tgk citer Sumpah Bunian sejak tu aku mbayangkan dunia bunian nie mcm tu la..suci je dan sgt cntik dgn busana warna putih.....ish meremang plk bulu roma aku....yelah alam ghaib la katakan...tp yg aku nk citer kali nie psl citer Qasih Bunian kat TV9...citer baru nie..x tau la msh shooting atau pun dah abis...citer nie bermula pada 7 September 2010, 21 September 2010 dan 28 September 2010...mgkin ada 3 episod je kut...jam 9.30mlm hari Selasa kat TV9 ok..mcm aku mention sblm nie...

Para pelakon??? Pelakon2 yg tlibat yg aku tau setakat nie dak2 Idola Kecil, Ifa Raziah, Alif Satar, Bienda...dan ntah la...try la tgk nnti...dulu aku layan gak idola kecil hehe Nie aku letak gmbr ms dorg shooting yg diambik dr pesbuk...





2 kesan degil:

shahrul said...

ade lagi cite bunian baru eh....hahaa..

singgah2.. =)

Simple Thing In My Life

Ces't La Vie said...

yup.. tp xde kn mgena ngn citer sumpah bunian hehe...

thx koz singgah...