.

Tuesday, September 28, 2010

Tahniah anda yang ke 100

Sebenarnya dah lama sangat aku nak taip entry ni..sebab ini adalah tanda penghargaan aku kepada follower yang ke100 tahniah2....(alamak mn plk aku save gambar tu..x jmpa la..nnti jmpa aku upload)

Walaupun aku x berapa sihat sgt ni tapi aku dah janji nak bagi hadiah untuk follower yang ke 100, buat kali ini, ini jelah hadiah yang mampu aku bagi iaitu mempromote blog yang bertuah itu..insyaAllah kalau aku dah kaya sket nnti aku bg hadiah yang lain pulak untuk follower ke 200...atau mungkin follower yang ke 111 dan seterusnya lah...

Ok bercerita mengenai follower blog Ces't La Vie yang ke 100 ini pemenangnya ialah Blog Leader nie dia punya link http://yourmusicenter.blogspot.com/ . Ok serba sedikit pasal blog ni...nama blog pun yourmusiccenter melayari blog ini anda akan dipaparkan dgn segala macam citer pasal artis, x kiralah dalam negara ke luar negara ke asalkan namanya artis. Jadi klu sape2 minat untuk mgetahui pkembangan dan pkempisan artis2 dunia..inilah tempatnya...


Dia dah follow aku kan..so aku follow la balik..bukti nie :p


thx ekk koz follow sy..& sorry koz lmbt follow balik...

2 kesan degil:

Tihara said...

salam singgah sni :)

Blog Leader said...

Sori... aku lambat update... TQ2... kerana beri penghargaan...

Aku jumpe entry ni pun kat google search engine masa aku tgh betul kan blog aku nyer sistem pencarian untuk search enjin...

Blog awak link ngan blog saya tu yg kuar nama blog awak...

YMC