.

Saturday, October 23, 2010

090909

Aku try google facebook Syarifah Shahira...sebab aku suke sangat kat dia nie...x tau la nape aku suke..yang aku tau aku memang suke...google2 tapi x jumpa la pulak..yang aku jumpa pasal nie ha... tarikh 090909...ada ape ngan tarikh cantik tu cantik kan...pada tarikh 090909 tu Syarifah Shahira nie melahirkan anak perempuan yang diberi nama Audra, lahir pulak kul 9 pagi ish2..memang tepat la timing dia nak kuar..hehe...di GleneanglesIntan Medical Centre, Kuala Lumpur...best la ekk sng nk ingat bday dia...


Cume dari dulu aku kompius, cmne plk no ic bagi sesapa yg lahir start dr tahun 2000 & seterusnya ya?...sbb kn ic no tu amik dari tarikh lahir....contoh..bagi orang yang lahir pada 09.09.1990... so no ic dia 900909-**-**** ...cuba korang bygkn yg lahir tahun 2000...contohnya, 20-12-2000.. cmnie ke ye??? 001220-**-****...cmtu ye???kompius2...(ape yang aku kompiuskan ntah)

3 kesan degil:

MyZone~theUn4given said...

comelnye baby dia!!!..x perasan lak pasal cte ni..hihihi

Ces't La Vie said...

@MyZone~theUn4given betul2, kurang perasan agaknya..yelah dulu2 mn org heran sgt no cantik nie..seingat sy yg mulakan pun Erra Fazira dgn Yusri...sbb dorg btunang pd 030303..duit hantaran pulak 33,333.33..n klu x silap jugak rombongan pihak lelaki dtg kul 3...x pasti la, kn google la klu nk kepastian hehe...

Just Call Me Bitt said...

hehehehe comelkan..