.

Sunday, October 17, 2010

ada apa dgn 20?

nie bkn citer lawak mcm iklan nabil kat radio psl seng heng yg asyik dok sebut 21 tu...tp aku nak bcerita pasal 20...bukan umo aku 20tahun daa...tp aku nk citer sumthing yg spesel psl tarikh 20.

sebabnya ada rahsia antara aku dgn _______ (sila isi tempat kosong) mgenai angka 20 nie...kebetulan bulan nie plk..jatuh pada tarikh yg cantik x gitu? 20.10.2010.. tp tarikh tu ri rabu kan? x tau la plk klu ada jugak psgn yg nikah n wat kduri kawen time org keje... mcm sepupu aku yang kawen pada hari selasa beberapa tahun yg lalu..nk nombor cantik punya pasal..aku rasa la dia nk nombor cantik..klu x awat yg wat kduri ri selasa ye x? klu x silap aku tarikhnyer 09.06.09... ulang suara klu x silap ya, tp yg aku pasti sgt2 mmg dia wat kduri tu ri Selasa..sbbnyer pakcik aku yg dok dekat ngn umah aku x g pun kduri tu..tmasuk la jugak family aku pun x g jugak...tarikh cantik 10.10.10 macam gambar kat bawah kan dah lepas...x dapat 10.10.10 20.10.2010 pun jadik la..cantik la jugak kn...


Dah2 banyak sangat pulak iklan dalam entry kali nie...nie aku nk citer, kalau kesihatan aku baik, aku akan keluarkan sume draft entry yang ada kena mengena dengan tarikh 20. Sebelum ni aku save je..x publish pun..tapi ada jugak yang aku publish..kalau korang rajin belek2 sume entry aku yang lepas2, silakan la konfem jumpa & akan tau amende yang aku maksudkan...

Tik..tok..tik..tok....aku menanti tarikh keramat 20.12.2012...semoga aku panjang umur & sihat ketika itu..sebab aku nak wat seperais pada diri aku sendiri...hehe