.

Tuesday, October 19, 2010

adoi..jatuh cinta lagi...

Aku bukan jatuh cinta kat orang ye..tapi jatuh cinta kat henpon Nokia C3 nie..smart ler henpon nie..bagi yang x mampu beli blackberry tu..baik amik henpon nie..rege pun x la mahal sangat bawah RM500 jer...



Dimensions
  • Dimensions: 115.5 x 58.1 x 13.6 mm
  • Weight (with battery): 114 g
  • Volume: 63.2 cc

Product dimensions
Display and user interface
  • Size: 2.4"
  • Resolution: 320 x 240 pixels (TFT)
  • 262,000 colours
  • Landscape QVGA

Keys and input methods
  • QWERTY keyboard
  • Dedicated messaging and contacts keys
Colours
  • Available colours:
    • Slate Grey
    • Hot Pink
    • Golden White
Colour selection is dependent on sale region.
Personalisation
  • Customisable home screen:
    • widgets
    • themes
    • shortcuts
  • Ringtones: AAC, eAAC+, MP3, WMA, MIDI
  • Video ringtones
  • Themes
    • wallpapers
    • ringtones
    • pre-installed themes

nak tau dengan lebih mendalam lagi..klik website NOKIA C3 nie okay....

p/s : aku suke betul ngn kale golden white tu...slate grey pun smart jugak..hmm bila la ada sesapa yg nak bg hadiah henpon ni kat aku hehe :p

7 kesan degil:

LittLeMyRsHMaLLoW said...

jAtUh cHentA jUgaK LAh nGn npOn niH...
sMART !

Ces't La Vie said...

@LittLeMyRsHMaLLoW meh kita jatuh cinta ramai2 :)

Omu Rice said...

cantik tapi xde 3g ker....huhu....suka gak tgk hp camni....berjiwa remaja....

Ces't La Vie said...
This comment has been removed by the author.
Ces't La Vie said...

@Omu Rice haah dgr citer lom support 3G..mgkin akan dtg di'upgrade ada 3G plk..mn tau kn..

Tihara said...

jatoh chenta gak arr

Ces't La Vie said...

wah x sangka ramai yg jatuh cinta hehe :)