.

Tuesday, October 26, 2010

Kentang Spring

Korang pernah makan tak kentang spring nie? aku pernah makan sekali je..lepas tu aku dah xde jumpa dah orang yang jual mende nie..oh ya, ada sekali kat bazar Ramadhan..kentang spring nie best gak pe, rasanyer...cmne bentuk kentang spring tu?? korang tengok kat bawah nie...

Kentang Spring
alat pemotong kentang spring

Nak mulakan perniagaan? Kini, KentangSpring.Com menyediakan pakej untuk buat bisnes kentang spring ini dengan hanya bermodalkan serendah RM 799 sahaja!

Anda akan memperolehi pakej berikut:

  1. 1 Unit Mesin Pemotong Kentang Spring
  2. Percuma 250 pcs Lidi istimewa Kentang Spring
  3. Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia
  4. 4 jenis Perisa (BBQ, Tom Yam, Sweet Corn & Cheese) ~ 250g/pek
  5. Banner Promosi bersaiz 2′ x 5′
  6. Acrylic Stand untuk display Lidi Kentang Spring
  7. Video & Manual Penggunaan disediakan PERCUMA

Jika anda sebarang pertanyaan anda boleh hubungi kentangspring.com :
EMAIL : sales@kentangspring.com
TEL : 017 – 713 6554 (HAFEZ)

Jangan berfikir panjang lagi, perniagaan Kentang Spring memang menguntungkan!

Kalau korang nak tahu, permintaan terhadap Kentang Spring amat tinggi di pasaran. Budiey yakin ia boleh dijadikan sumber pendapatan yang tetap jika anda benar-benar mahu melakukannya!

artikel di curik dari : BUDIEY

p/s : sbb tu ada nama budiey dalam artikel tu.. :p

2 kesan degil:

teratai said...

anak-anak suka sgt mkn tp rasa2nya harganya agak mahal kan...

Ces't La Vie said...

@teratai betul tu, klu x silap 1 harganya RM2.00 ke RM2.50 ntah dah x ingat...padahal klu beli kentang kat Mydin tu murah je...