.

Thursday, October 14, 2010

Tension giler!!!

Pada 1 hari di bulan Ogos...

1. aku beli air ice dew..mountain dew..ke mende nth x ingat namanyer...baru minum "secoet" x smpai suku pown....tetiba pd satu hari aku tgk air tu tggl kurang dr suku jer...aikkk x kn la peti ais nie myejatkan air kott.... -xpelah sabar jelah-

Pada 1 hari di bulan Syawal...

1. aku bawa adik aku g ipoh jln2...dok kat umh sewa aku...pastu beli air sprite...air tu ttgl dlm peti ais...(masih citer dlm peti ais)..lps tu aku tgk air tu tggl botol kosong je lg..aku amat pasti & seyakinnya pasti, air tu lom abis, adik aku minum x smpai separuh pun lagi...sah mmg peti ais nie myejat air...tp mslhnyer air lain ok je...lg2 air kosong -ish pelik btl aku-

Pada 1 hari di bulan Oktober...

1. aku bawak lik 1 kotak air minuman bkn mineral ya..kira dlm tu ada dalam 30 botol lebih la...pastu pada hari isnin td aku amik sebotol...aku pelik cmne air nie leh bkurang tggl 15 botol je lg (siap kira tu..mn xnyer sbb dah tggl sikit)...dan hari nie aku amik sebotol lg...pun aku msh pelik lagi sbb makin bkurang jugak..tggl 10 botol je...nie dah hangin dah nie..berat2 angkat, baru minum 2 botol dah lesap byk dah nie..kat umh nie ada hantu air botol ke? (ish seram plk bila aku menuturkan ayat itu)...aku pandang sekeliling umh dgn jiwa yg kacau...tetiba aku tnmpk kat tmpt roommate aku tido ada sesuatu yang amat aku knl..ya botol yang sm dgn air minuman yang aku bawak...n jenama nie mmg susah nk jmpa, lain dr yg lain...sm..dgn ini aku m'isytiharkan hati aku tbakar kurang asam pnya roommate...sesuka hati amik brg aku...sejak bila pulak aku ckp brg aku harta wakaf???tension2... aku ingat dia anak org kaya, leh la beli ape2 yang dia nk..nie amik brg aku x bg tau...


oh ya...sabun basuh baju & softlan aku pun makin hari makin kurang...wpun ri tu aku baru je beli.....adoi, ape yg aku perlu buat ngn minah nie, sape2 ada cdgn tolong bgtau ya....aku tgh tension giler nie....

p/s : x pasti sm ada roommate aku sorg je yg wat rete aku mcm rete dia..ataupun 1 umh nie wt rete aku mcm rete dorang...PERHATIAN ok...aku x kedekut, klu nk minta izin tu je prinsip aku...

0 kesan degil: