.

Sunday, November 21, 2010

Hehe cantik ke???

Tak sangka pulak leh dapat award BEAUTIFUL BLOGGER nie...macam x caya jer ada jugak yang sudi anugerahkan award nie kat aku ye...err BEAUTIFUL BLOGGER tu maksudnyer aku la yang cantik kan?? Disebabkan aku cantik blog nie pun cantik..yarckkkss..KO INGAT KO CANTIK SANGAT :p...hahaha...suka sangat perasan ekk...

Tugas yang aku perlu laksanakan sebagai penerima award ini ialah :

  • Thank the person who gave you this award & link them

Thx pada GADIS KECIL sebab bagi saya award nie ye..dan sebab awak bagi saya award saya pun nak bagi award jugak la kat awak sila klik link nie ya One Lovely Blog Award

  • Spread the award to 15 blogger who you like & you think their blogs are awesome!

yang kedua plk kena bagi award nie pada 15 orang blogger lain giler ramai...err nie aku skip dulu la yek nnti aku singgah mana2 kalau jumpa aku update macam x biasa plk :p

  • Tell 7 hell things about yourself ?

& tugasan t'akhir plk..Tell 7 hell things about yourself ? err ape ye? aku rasa aku cam baik jer....yang nie aku men bantai je lah taip ape aku nak taip ya...

  1. Garang kot
  2. Cepat terasa -hati aku irama balada-
  3. Pemarah? ada org cakap aku nie seorg yang pemarah..aku rasa dia silap cakap tu..dia nak cakap aku nie peramah..xpe2 aku maafkan
  4. Pok Pet Pok Pet - cakap x bhenti2 tu bagi orang yang aku rapat & kenal sgt2 la..
  5. Susah nak wat keputusan...pastu selalu sangat keputusan yang aku buat salah..huhu..
  6. Suke tangguh2 kerja kesannye aku kena mgorbankan waktu tido untuk wat sesuatu dalam tempoh masa yang singkat..adoi <- tengah cuba berubah nie..
  7. Insomnia - err nie kategori neraka jugak ke?? hell tu kan neraka muahaha :p
Okaylah tu cukup2 kang mbebel banyak..silap banyak..bila silap banyak...malu pun banyak...

Award nie untuk korang jugak..sebelum amik award sila la wat tugasan tu sume ye....

penerima ke 1

ICAZIESYIRA

penerima ke 2

ADYSHARIZ

penerima ke 3

CHENTAMAYA


0 kesan degil: