.

Wednesday, November 10, 2010

INFO FACEBOOK

Pendek je entry kali nie...

Kalau korang rasa tulisan kat Pesbuk aka Facebook korang kecik cam kuman korang boleh membesarkannya dengan menekan [Ctrl] dan [ = ] kat keyboard tu..tekan serentak tau. Tulisan akan menjadi besar. Kalau nak mengecikkannya pulak, tekan [Ctrl] dan [ - ] serentak jugak. Cubalah...klu nk beso sgt2 macam perut korang yang kembong tu tkn [Ctrl] dan [ = ] byk2 kali..klu nk kecik sgt2 mcm kuman kat tilam & bantal tkn [Ctrl] dan [ - ] byk2 kali...