.

Tuesday, November 09, 2010

Jawatan Kosong System Developer

Aha ri nie entry aku psl jawatan kosong..jika anda sdg mencari pekerjaan dan terror bhasa2 komputer sila la mohon ya...esp ; yg dok kat Ipoh..klu x dok kat Ipoh pun leh mohon tp kn la sewa umah kat Ipoh...okay??


Jawatan Kosong System Developer (Madani IT Solution,Ipoh Perak) www.madani.com.my

1. Memiliki Diploma dalam bidang IT dari mana-mana institusi pengajian di Malaysia.
2. Mahir menggunakan bahasa PHP dan ASP.
3. Mahir dalam menggunakan dan mengendalikan pangkalan data MySQL.
4. Pernah membangunkan sistem.
5. Menetap di Ipoh.
6. Memiliki lesen B2 atau D atau kedua-duanya sekali serta memiliki kenderaan sendiri.

Sekiranya anda mempunyai kesemua kriteria di atas,sila e-mailkan resume anda kepada :jasnihashim@yahoo.com

Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi Ida ditalian 05-2913007 pada waktu pejabat.

p/s : * segala pertanyaan mengenai jawatan kosong ini sila la hubungi no di atas ye..kalau tanya aku...aku x layan ler sbb aku x jaga mende nie..aku cume bgtau je hehe...
** sila layari website madani menggunakan Internet Explorer.

0 kesan degil: