.

Thursday, November 04, 2010

waka waka eh eh

waka waka eh eh..mende nth tajuk entry nie cmtu kn..sebabnye aku tgh dgr lagu shakira Waka Waka nie...masa Piala Dunia ri tu aku x pernah pun dengar lagu nie sampai abis..nie baru nk dengar...keh..keh...

dah la tu aku nak citer pasal ikan sardin nie..x tau la plk aku ikan sardin pun dalam kategori mknn yg gatal..aku ingat makanan laut je mcm udang, ketam, kerang sume tu...sape ada pengetahuan pasal makanan2 yg gatal? tolong inform kat aku..sbbnyer kulit aku nie sensitive sgt2..bila slh mkn je..abis la kulit aku yg cantik nie mjadi tidak cantik & gatal2 yang maha hebat...tolong ye bagitau aku pe makanan yang gatal..senang aku elakkan dari makan mende yang gatal nie sume..so nanti kulit aku akan sentiasa kelihatan cantik..pastu aku leh la ckp camnie "usia??kenapa nak berahsia" hehe :p

0 kesan degil: