.

Monday, January 10, 2011

Info : Papan Kekunci Lebih banyak Bakteria Berbanding Mangkuk Tandas

ahh tension betul aku bila dah menaip panjang2 pastu hilang plk...

terus pada info yang aku nak cakap kan tu la ye..ok camnie, tadi pagi ehh pagi tadi aku baca sotkaba yang ntah bila2 punya ntah..pastu aku jumpa la satu artikel nie..dia ckp..ehh dia tulis...ehh dia inform bahawasanya keyboard yang korang tekan & yg skrg nie aku tekan nie..mempunyai sebanyak 400,000 bakteria berbanding mangkuk tandas...

dan ATM plk mengandungi 1200 bakteria berbanding tombol pintu tandas..maklumlah tandas org mmg selalu cuci kan...x macam keyboard & mende2 lain yang kita gunakan bersama2 dgn org lain...eee yekkkk selama nie ingatkan mangkuk tandas tu la yg paling kotor upernya ada lagi mende yang amat kotor..

2 kesan degil:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Sebelum ni ada fakta yang menyatakan bahawasanya kuman itu lebih banyak bermastautin di singki jika dibandingkan dengan toilet...

C'est La Vie said...

@Ahmad Zaki Waalaikumsalam...

oh ye ke..x tau la pulak..