.

Friday, February 11, 2011

11022011 - Hari yang indah

Ha..indah x ri nie agaknye? harap indah la ye... nie aku taip dgn suasana yang berdentam dentum macam kat medan perang...mungkin sangat indah kat luar sana sebab beratus2 bunga api didentumkan..x tau la sbb apa & atas alasan ape yang dorang wat camtu...oh nak tgk...kalau korang kat sini jugak konfem korang akan merasai suasana macam kat medan perang nie huhu..

agak2nya macam ni lah suasana kat luar skrg nie...

2 kesan degil:

Ces't La Vie said...

tarikh cantik jugak..yes ia hnya skdr angka

CeKeLat mAniS said...

memang date canteks tuh..hehe