.

Saturday, February 12, 2011

12021951


Itu adalah tarikh dalam IC dan surat beranak Abah aku..tapi tahukah anda bahawa tarikh tersebut adalah bukan tarikh sebenar...bila tarikh sebenar abah aku dilahirkan ialah pada 12 Zulhijjah tahun pun x tau bila...

Abah dilahirkan di Makkah..kemudian nenek & atuk (kini kedua2nya tiada lagi, Al-Fatihah) kembali ke Malaysia...then dapat anak pompuan, pastu ms wat sijil kelahiran makcik aku tu...mereka pun wat sekali sijil kelahiran abah aku...

Tarikh lahir abah aku & adik kepada abah aku merangkap makcik aku SAMA...jeng3...iaitu 12021951...berapakah umur sebenar abah aku?abah aku x tau...aku lagi la x tau...

Apa yang aku harapkan semoga Abah panjang umur..& sempat nak g melawat tempat kelahirannya suatu hari nanti...ALONG SAYANG ABAH SGT2...

2 kesan degil:

genuine1224 said...

oo..hepy besday to abah yee..

jom join contest kat sana..jom2

C'est La Vie said...

@genuine1224 thx :)