.

Wednesday, March 30, 2011

30032011

Ad0i sakit t0l kepala aku nie..patutnya time sekarang nie aku dah tid0 dah..tapi ntah tsampuk dek ape ntah, tetiba terajin pulak aku nak membuang widget2 yang tidak berguna dari bl0g aku ni...s0 k0rang try la teng0k sm ada masih sl0w lg ke..atau dah 0k dah...

Banyak yang aku nak buat dengan bl0g nie, macam tu la jugak dengan hidup aku nie..banyak yang aku nak buat & nak betulkan..impian besar tapi usaha macam x besar je..camne la agaknya nak tercapai apa yang aku impikan ye tak.

Ish x tahan la, kepala sakit sangat nie, es0k2 la ye aku sambung citer, s0 nanti aku akan update bl0g aku es0k banyak mende nak citer nie...tu pun klu es0k aku ingat lagi ape yang aku nak citer tu..nanti dalam mimpi aku karang camne bentuk penyampaian yang aku nak taipkan ye...

Ok salam, zzzzzzzzzzzzzzz...............

0 kesan degil: