.

Thursday, March 10, 2011

AKU MAHU JADI BINTANG


Ini bukan kisah nak jadi bintang filem ke atau bintang2 kat pentas tu...tapi aku nak jadi seperti BINTANG DI LANGIT...

Sebab ape aku nak jadi bintang di langit?? slh 1 adalah sebab kata2 nie...

Jadilah seperti bintang gemerlapan di atas permukaan air, menjulang tinggi di angkasa namun tetap merendah di permukaan bumi. janganlah menjadi asap yang berada di permukaan, namun berusaha mengangkat dirinya setinggi mungkin...


Selain tu aku rasa bintang nie sentiasa ada bila kita susah (sebab dia hanya berkilau pada waktu malam je), lepas tu leh jadi panduan arah org2 yg musafir...bila bintang nie dah tua dia akan berkedip lebih banyak & lebih terang dari biasa...bintang itu akan sentiasa ada di sana meski tanpa kita sedari. pendek kata dia sentiasa ada memerhati meskipun kita x perlukannya...

oh suke sangat la aku pada bintang...

0 kesan degil: