.

Monday, March 28, 2011

Beratnya...

Apa yang berat nie? Blog yang berat atau owner blog yang berat? Dua2 pun betul.. Ada ke orang cakap ehh aku nak gi timbang ringan la, xde kn? Sekalipun orang tu ringan dia akan cakap aku nak timbang berat la. So dengan ini bermakna semua orang di dunia ini berat.

Apa yang aku nak cakap pasal berat ni ialah blog aku yang semakin hari semakin berat, so aku akan cuba untuk menguruskan blog ini supaya dia dapat berat yang ideal mengikut sukatan BMI yang tepat. Nanti ada masa aku buat la ye..sebabnya sekarang aku BERAT TULANG :P

2 kesan degil:

nadiah daud said...

harus dikire balik BMInye kakak.
hehehe. org bukak blog akak, lambat gile die nk benti loading.

maybe akak kene kurang kan kat widget kot..

C'est La Vie said...

@nadiah daud betul2 mmg kn kira balik BMI nie..supaya org lain suke kat dia..hehe,

nk buang je widget yg tahhape2 tu..sbb ms tukar template ri tu, widget akak biarkan je..nnti klu BMI dia dah ok rajin2 kan la diri skodeng ye :p