.

Monday, April 04, 2011

Sedang mencari kereja

Kereta ke?? Kerja?? Kompius aku...Uiskk time2 cenggini aku x tido lagi..ok2 jap lagi aku akan tido...zzzz...tapi aku nak post mende nie dulu...

saya seorang tukang masak; memmasakan nasikandar dan wersten dan juga arabian stail.lagipun ricepi sindiri ada banyag yang semua best? roti canai pun ada ricepi baru 100% sedap[roti prata kupus] yang ini boleh di frozan; ku memang sedang di cari kerja best dan gaji juga' ada penglaman 20 tahun di restorant dan kafe shj' siapa nak training shj pun boleh ku sediakan bilabilah.. my mail [rahmanazlan@yahoo.com] no talipone 0123674503,

ish2 x baik la kutuk orang...oit ada aku kutuk...okler secara jujurnye aku cuma nak cakap..kenapa dia x iklan dalam bahasa inggeris..x pun guna google translate..ohh x reti kot..ape2 pun aku wat promosi la sekali nie kol la ye kalau sape2 berminat nak amik tukang masak.

Sekian terima kasih...

* aku jumpa kat mudah.my segalanya mudah di sini..iye ke???

0 kesan degil: