.

Wednesday, May 25, 2011

Transformasi Handphone Ku

Okay entry kali nie tetiba aku nak bercerita pasal transformasi yang aku lakukan terhadap gadget yang bernama handphone...

1st henphone yang aku beli ini dia..taraaa
...Nokia 3310...
sebutnyer cmnie..nokia tiga tiga sekupang..beli ngan duit gaji aku sendiri nie muahaha...
beli dalam tahun 2001 klu x silap aku la...


henpon ke 2 aku lupa..tapi yang aku ingat aku mmg ada tukar henpon lepas nokia 3310 nie, jenama nokia jugak...

simbol yang menandakan aku lupa..huhu...

then aku beli henpon sony ericsson x pasti pulak model ape...mungkin macam yang kat gambar nie..



atau mungkin yang ini...

haha..apa lagi simbol lupa lagi la tu..x ingat ler huhu..yang aku ingat aku cuma guna henpon tu sehari je..then aku beli henpon lain plk...


nie dia henpon Nokia jugak,
NOKIA 3610

lepas tu sekali lagi aku tukar henpon..juga henpon Nokia...masih juga x ingat model ape..huhu...
so letak lagi simbol macam kat bawah nie..

simbol aku tidak tahu...

then guna henpon Sabun di bilik mandi....sabon...saboooon di bilik mandi...
atau nama saintifiknya...
NOKIA 6600


then dapat wit PTPTN aku pun beli henpon nie pulak
Nokia 6120 Classic
oleh kerana disebabkan hujan lebat yang amat sangat...
henpon ini rosak..(tapi dah repair dah dengan nilai RM100..skrg leh guna lagi henpon nie...tapi selalu sakit la...)


nie henpon aku beli disebabkan henpon yang sakit di atas....
Sony Ericsson W395
tapi malangnya henpon ini juga sakit...
bila tolak je slide tu trus blank...
skrg nie dia trs blank..huhu..
(nanti ada duit nak repair henpon nie, bygkan x smpai setahun aku guna henpon nie)

henpon aku yang terkini...
Blackberry Bold 9700...
harap2 kesihatannya berpanjangan la hendaknya...Amin...



0 kesan degil: