.

Monday, June 13, 2011

Follower vs Duit Tabung Nuffnang



Tetiba je aku nak bercerita pasal kaitan follower korang ngan duit tabungan nuffnang nie...bukan ape secara teorinya..sape2 yang mempunyai follower ramai maka income tabungan tu pun banyak...so mulai hari ini meh kita mencari follower seramai yang mungkin dan jadikan blog anda famous kalau nak menjana pendapatan hanya dengan menulis blog. sape2 blog dia ada follower ribu2 tu maknanya dalam sebulan ribu riban jugak la wit tabungan nuffnang dia...kalau gitu x yah keje pun xpe kot..dok je kat umah keje menaip...

tapi masalahnya sape nak baca blog kita kalau kita x reti nak tulis apa..huhu...pastu suke plk copy paste entry2 yang dah sedia ada kat blog orang lain..memang masalah la tu...err aku pun kadang2 copy paste jugak dah xde idea nak wat entry baru..tapi yang aku tau nak hapdet jugak blog aku nie..supaya xde la bersawang pulak....

ramai blogger yang menjana pendapatan dengan blog dorg...terpulang pada individu jugak la camne blog yang dorang nak baca...kebanyakan blog yang memenuhi dunia perinterneten nie berkisarkan tentang kehidupan peribadi para blogger..ada gak yang citer pasal gadjet..tapi macam aku cakap tadi la..orang yang cantik kebiasaannya lebih suke cerita pasal kehidupan peribadi dia kat blog...err termasuk jugak aku la tu suke citer ape yang aku buat..ape yang aku makan..so aku kategori cantik jugak la kan...hoho...


2 kesan degil:

nadiah daud said...

depends jugak.. x semestinye follower beribu, income tinggi. traffic kene jage jugak.. klo leh biar laa 150 ke atas sehari.. :) kire maintain trafic, pastu update setiap hari tuh wajib laa.. sebab nuffnang tau kite aktif. lain2. x tau laa.. huhu. just sharing :)

C'est La Vie said...

@nadiah daudx semestinya tapi kebiasaannya begitu ye tak...klu xde follower camne dia nak/boleh tau pasal blog kita..so follower jugak memainkan peranan penting...