.

Wednesday, June 22, 2011

Hati makin2 berapi dah terbakar kot..

Okay ri tu aku ckp aku bengang dan hati berapi malah dah terbakar pun kan...artikel itu di sini...sebabnya ialah..

adalah sorang umat manusia kaum Hawa nie okay aku namakan sebagai Si H...

  1. aku mintak no tipon seseorg iaitu Si T...dia kata dia x kenal/x tau no henpon si T nie..dia cume berhubung ngn si T melalui sorg mamat bernama si B
  2. lepas tu tetiba ada masalah yang tak dapat dielakkan berlaku dan kena panggil Si T...pastu tetiba pulak Si H cakap kat aku dia dah kol Si T.. (ehh ada pulak no Si T..n bila masa pulak dia kenal ngan Si T)
  3. then beberapa siri kejadian memaksa untuk aku terus berhubung dengan Si T...then aku msg la Si H untuk mintak no phone Si T..tapi pelbagai2 alasan diberi...sampai > 5 msg aku send mintak nombor Si T..tapi apa yang aku dapat..bila Si H reply..dia membebel macam mak nenek kebayan citer itu..citer ini..huh sungguh membosankan dan menaikkan darah aku pada suhu 100% celcius..
  4. last2 dia leh wat2 lupa je untuk send nombor Si T pada aku di waktu petang yang x berapa nak damai tu...
  5. malamnya aku mintak direct je no tipon Si T pada Si H..tapi sekali lagi dia bagi alasan...Henpon tertinggal kat 0pis la...dua2 henpon tertinggal kat opis..agak2 korang nak wat pe? tampar laju2 kat pipi dia??? takkan mende penting camtu leh tertinggal kat opis..nampak sangat menipunya...
  6. dan malam tu Si H cakap kat aku esok I send no Si T kat u okay...
  7. now dah setengah hari tapi Si H masih lagi belom send no Si T kat aku...
  8. kalau aku msg mintak no Si T pada Si H sekarang nie aku dah agak jawapan dia ialah...Sorry bateri henpon xde...no tu ada kat henpon lagi satu...
  9. .ARGGGGGHHHHHHHHGHHHHHHHHHHRRRRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
ops lupa lak nak taip nota tapak kaki...ini bukan kisah percintaan, ini jugak bukan kisah persahabatan ataupun kisah ingin berkenal2an...tapi ini kisah yang melibatkan kehidupan...

* aku memang sengaja x nak bagitau kisah nie pasal ape sebenarnya...sebab aku nak orang yang baca berfikir dan sengaja nak wat korang pening..sekali lagi ditegaskan ini BUKAN KISAH PERCINTAAN.


2 kesan degil:

Sue Baharuddin said...

Si T tu lelaki ke permpuan?

C'est La Vie said...

@Sue Baharuddin saya pun x sure Si T tu lelaki/pompuan...mungkin lelaki atau mungkin jugak perempuan...tapi saya rasa Si T tu lelaki kot...