.

Thursday, June 30, 2011

Salah aku jugak???

Kenapa orang kat sekeliling aku terlalu penakut?? walaupun diri ditipu, ditindas tapi tak nak melawan. bila aku berkobar2 nak melawan. ada kata2 sinis dilemparkan kat aku katanya "kalau suami I dapat isteri macam U, mau lari suami I". ok tu maknanya semua suami malang la kalau dapat aku sebagai isteri. dah la tak kan semua pompuan nie nak dianggap lemah je, suke ke???salah aku jugak ke kalau aku nak menegakkan kebenaran? salah ke bila aku marah mende tu salah? terpulanglah nak kata aku garang ke, nak kata aku sakit otak ke..katalah apa engko/korang nak kata kalau itu dapat puaskan hati engko/korang!!!!

2 kesan degil:

Jasman said...

Amboi...Apa salahnya mengalah sikit..lain la kalau si suami or laki tu bertindak kejam..kalau bertindak sedemikian pon berilah si dia peluang untuk berubah.hehe
(sbrnye xpaham entri ni pasal apa)

C'est La Vie said...

@Jasman entry nie pasal org tikam kita dari belakang..kita dah buat baik pada dia..sampai hati dia tipu kita pulak...then sy nak menegakkan kebenaran nak buktikan pada semua org..x sume pompuan nie lemah..redha & pasrah je, tanpa melawan...

then yg ckp tu slh seorg staff kat opis nie..dia kt klu suami dia dpt isteri mcm sy..mau lari kot...abis tu x kan la nak diam je..itu penakut namanya...