.

Friday, July 01, 2011

Dah lama...

Okay sebenarnya dah lama sangat aku nak wat siries entry nie...maknanya entry nie akan bersambung2 la...ada episod2 dan ada siri2..haha..dah macam drama pulak...ri nie aku cuba menyempatkan diri untuk wat entry nie...

Mulai ri nie aku akan wujudkan 1 label baru untuk entry2 di bl0g aku yang c0mel ini..iaitu label NOVEL... memandangkan aku nie boleh dikatakan sebagai seorang yang hantu Novel la jugak tu la sebabnya aku wujudkan label ini...



Dalam label Novel nie aku akan update bila aku ada beli novel baru, aku sedang baca novel apa...sinopsis novel, termasuk jugak ulasan aku terhadap novel tu untuk info korang...mana tau tetiba korang tersuke pulak untuk beli novel tu kan...so untung penulis novel tu termasuk la jugak company yang terbitkan novel tu..hehe...tapi ape2 pun setakat nie aku x leh nak bagi ulasan untuk novel2 yang aku baca..sebab aku dah baca banyak novel..sampai lupa jalan citernya..so aku kena ulang baca dulu baru aku leh wat ulasan untuk novel2 tersebut...

Oklah untuk permulaan (walaupun aku dah pernah post pasal novel), aku mulakan dari novel pertama yang aku suka iaitu Novel bertajuk Akulah Kekasihmu.


err sinopsis x leh taip sekarang sebab novel tu kat kampong..aku dah google pun xde jumpa apa2 info pasal novel nie..apa yang aku nak cakap novel nie memang sangat best..sejak membaca novel ini lah aku mendapat penyakit pembaca novel tegar...

* untuk entry nie nanti aku sambung... maknanya 1 entry hanya untuk 1 novel...

0 kesan degil: