.

Saturday, July 09, 2011

Kenali Siapa Aku Dalam Versi A to Z

perasan x gmbar ni ada yg silap

A - Aku adalah seorang perempuan, bukan lelaki okay...
B - Bila bosan aku suke buat mende2 yang tak membosankan..amende ye??
C - "Cak" adalah perkataan yang pasti aku akan taip dalam message setiap hari hehe...
D - Durian adalah buah2an yang aku x suke, x leh cium bau dan x makan!!! Sila jauhkan durian dari aku..
E - Emm...ha aku ada 4 orang adik beradik...
F - Facebook pulak adalah buku yang paling aku suke abad ini...
G - Gemuk??? ohh tidak aku x suke badan aku menggemok...kena excersize nie bagi kurus balik...sebab aku rasa macam dah gemok
H - Hello...aku tak bermaksud untuk mengutuk orang2 gemuk ye...maaf andai ada yang terasa...
I - Ingat...ingat...nape la aku suke cakap ingat bila assume sesuatu perkara huhu...
J - Jam tangan aku sayang rosak pulak..huhu, dah anta kedai ke lom ntah (jam tu kat kampong)
K - Kadang2 aku rasa aku nie seorang yang pelupa, banyak makan kepala ikan bilis kut...
L - Lepas nie aku perlu kuatkan ingatkan aku...chaiyok2...
M - Malam nie aku bosan pulak tak tau nak buat ape...
N - Ngantuk dah nie...dah menguap2...
O - 0ooo sila amik perhatian ya, menguap tak semestinya mengantuk..mungkin kekurangan oksigen...
P - Percayalah kerana ini fakta bukan auta...
Q - Quran jangan lupa pulak..baca hari2 tau...
R - Ramai yang tak reti baca Al-Quran sekarang nie sangat sedih :(
S - So kepada sesapa yang tak reti baca tu..mulakan la dari sekarang sebelum terlambat ya...
T - Tak tau sampai bila hidup kita kat dunia ini...yang pasti bukan
U - Untuk Selamanya kita boleh terus bernafas..ingat tu...
V - Vrommm bunyi ape tu?? haha tu la kete baru aku..tapi lom beli lagi :p
W - W dot dot atau W** adalah plat number idaman aku kena tunggu dapat plat number tu, baru aku bagitau ok...
X - X-Factor dulu aku suke gak kumpulan nie..lagu dorang best ape...KAU SEHANGAT API!!!
Y - Ye nampaknya cukup sampai sini sahaja...
Z - Zzzzzz dah ngantuk la tid0000ooo time...tata, adi0s

Okay sesapa nak buat jugak silakan..pastu tulis la address blog korang kat bahagian komen ye..leh la aku tumpang baca hehe... :p

0 kesan degil: