.

Monday, August 15, 2011

Cucur Bawang & Kopi 'O' - Hasrudi Jawawi

Sekarang nie aku tengah baca novel ini...lom abis baca lagi..hoho..


Sinopsis
Siapa sangka, cucur bawang telah mempertemukan mereka dalam satu ‘sketsa perang’ di tepi jalan. Dari insiden itu mereka bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak dan kabur mata dengan gaji yang ditawarkan, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar dalam rahsia atas dasar kerja semata-mata.

Bila sudah duduk serumah, mulalah berputik satu perasaan aneh dalam hati mereka walaupun masing-masing masih keras kepala. Namun, egois masing-masing terlalu tinggi melampaui Gunung Everest. Perkahwinan mereka hanya sekadar di atas kertas dan terus menjadi rahsia.

Kemunculan Khairulnizam membuatkan Iskandar gelisah bila kawan baiknya itu tertarik hati dengan Rudiana, isterinya yang mula dicintainya tanpa sedar itu. Mampukah Iskandar melihat isterinya menjadi kekasih kawan baiknya sendiri?

Update 16 August 2011 : Baru semalam abis baca novel nie..tu pun aku banyak skip mana tak nyer tebal sangat..ntah bape mukasurat ntah..nie la 1st time aku baca novel leh skip2..selalu aku baca semua...yang byk aku skip part citer pasal Zakiah bekas isteri Iskandar tu & pasal Liena ngan Amanina...

0 kesan degil: