.

Tuesday, August 09, 2011

Ish2 salah lagi...

klik gambar bagi besar...

Tak tau la ape nak jadi..okaylah walaupun salah cuma satu perkataan tapi yang salah tetap salah..tetiba dah pening baca berita..ini bukan kejadian pertama..banyak lagi artikel dari akhbar2 lain yang salah eja..patutnya dorang lebih peka..semak sebelum publish..takkan takde sape2 yang ditugaskan untuk semak dulu..jauh sangat huruf z ngan y tu..yang ini kat website harian metro..tak tau la kalau kat akhbar ejaan dia betul...

* sila jangan saman aku ye...aku cume beri peringatan aje..aku pun kadang2 salah eja jugak..lagi2 kat blog aku nie ejaan & ayat memang tunggang langgang...sebab ini bukan blog/website rasmi pun...



0 kesan degil: