.

Thursday, August 18, 2011

Kad Kahwin Artis Yang Sangat Unik

Kad Kawen Ashraf Muslim berbentuk seperti Al-Quran...x leh buang/letak merata2 kalau dapat nie..sebab ada Surah Al-Fatihah dalam kad nie..



Kad Kawen Farah AF2...bentuk kipas...kalau panas tu leh la guna kipas nie..hehe






Kad Kawen Tomok ada note lagu Bagaikan Bidadari..so leh la men muzik sendiri lagu Bagaikan Bidadari nie :p





Nie pulak kad kawen Misz Nina berbentuk kimono...maklumlah majlis bertemakan Jepun :)

Dan pelopor utama dalam mendesign kad kawen yang unik dikalangan artis ini ialah Zed Zaidi...yang berbentuk Facebook..maklumlah kenal mengenali dalam dunia maya Facebook...



Itu untuk dunia artis tapi pada aku org yang mula mperkenalkan aku dengan dunia design kad kawen sendiri nie ialah roommate aku masa study dulu iaitu Lyana Hamsan..kad kawen dia berbentuk Skype..



So semoga paparan entry ini dapat meningkatkan semangat anda dan diri aku sendiri untuk menrekacipta kad kawen sendiri...sentimental value tu penting...tapi ramai jugak orang yang tak kisah mende2 camnie katanya "Nak wat pe pun bagi kad cantik2..nanti ke tong sampah jugak peginya, sape yang nak simpan kad kawen orang lain kan"


0 kesan degil: