.

Wednesday, August 10, 2011

Manusia semakin tidak berhati perut...

Aku baru lepas menonton citer Kasih Alia episod 6..kesiannya aku tengok pada budak2 yang diculik pastu dipaksa mintak sedekah...paling sedih bila dengan tanpa belas kasihan potong sana potong sini amik organ dalaman budak2 tu..seperti contoh masa scene Aisyah tu..sedihnya rasa sebak sangat...kenapa la ada manusia yang tak berhati perut camtu kat dunia nie..sebab ape aku kata camtu..try la gi dok kat kedai makan..berapa ramai dak2 yang datang mintak sedekah..kata nak wat sekolah la, tolong ibu sakit la dan macam2 lagi..tapi hakikatnya kita sendiri tak tau sama ada budak tu jujur atau telah dipaksa oleh sindiket2 tertentu...huhu...ape2 pun aku nak cakap pasal citer kasih alia nie..aku sangat sedih tengok budak comel macam Aisyah tu mati camtu je huhu...



ZAMAN INI BANYAK MANUSIA YANG HATINYA & PERANGAINYA LEBIH TERUK DARI BINATANG!!!


0 kesan degil: